my little diary

stay if u like, leave if u hate~

My Photo
Name:
Location: Malaysia

lalalala~ proud to be me ;)

Thursday, April 9, 2009

this feeling..

aku taw ta spatutnya bnda ney wujud,
aku taw ko mesti kata ku truk,
n aku taw walau kau cakap kau faham,bagi aku ta siapa faham pa yunk aku rasa skunk,
ta da sapa akan fahan this feeling until they being hurt too much..
keadaan memaksa aku pilih jalan ni,aku pk maybe dgn jalan ney aku bley epy,aku bley rasa bahagia yunk aku cari tapi aku clap..the happiness is still not there,i dunt noe why i've been judged until like this..jaat ka aku ney??sepanjang idupku aku slalu jaga n pk prasaan org len smpaikn aku sndiri ta jaga diri sndiri,tapi org tetap ta hargai pa yunk aku uat,aku mmg menci dy,dy n dy sbb tuw aku pilih si dya tp si dy pun tah..tapi aku rasa epy bila kau sanngup dgar ctew aku..aku taw ko mmg kwn yunk baik,adilla..aku taw ko pun salu rasa saket cm yunk aku rasa kn??i'm sick to crying again,aku da pnat smpai kadang2 da ta nak idup da..kdg2 aku pk idup ney tul2 ta fair..kdg2 aku benci idup ney,aku benci diri aku..thanks,adilla..even bru berapa ari jaa kta rapat,aku taw ko mmggg baik..aku nampak aku dlam diri kau,klaw ko na tawu aku rasa pa yunk ko rasa..bila ko nanges arituw dkt aku,aku pon rasa sedey..cayalah,aku da mula trust ko..tapi pasal menda yunk aku gtaw ko tadi,k ta trus judge aku..thanxx 4 dat,tapi aku cuma na ckp klaw bley aku pun tak nk benda ney jadi..dunt worry,tuw sume cuma masa silamku,i hpe u can accept that,ryte??this feeling just a past of my story,i wish that it can fade away from my lyfe foreva~

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home