my little diary

stay if u like, leave if u hate~

My Photo
Name:
Location: Malaysia

lalalala~ proud to be me ;)

Thursday, March 5, 2009

damn tired!!

huh!!

penat..

letih..

i got fever..

feel like want to died already..

Huhhh!!

this week is really tired..


i'm bz wit klas tambahan+2syen+xtivti skuwl+part time job+tensen=fever..

minggu ney kt skuwl,tiap2 ari balik lewat..
ari ahad aku balik tusyen kul 5
then siap2 nk g keja kt mcd(part time jewww,ingat nk resigned plak)sampai kul 12 malam bru lik..
esok pagi tuww 4 sure kena tinggal bas,hak3..
then,my dad larrr kena antar g skuwl..
tiba2 jaa ckgu ckap klas tambahan start so abes kul 5
sampai umah kul5 lebey,
tuw pun naseb membe tumpangkan,
tak yah tunggu rapid dahhh..

badan da tak sedap,
da lar tensen nan gaduh,
esok tuww terus sosehsoseh (selsema larrr,hak3)
esok tuww tak mai skuwlll,
da tak ley bangun,,
lemahhh siot,
tak ley nak gerak langsung,
cam nk mati pun adewww..

esok tuww skuwl larr even badan still lemah,
tapi yang tak best nyerrr,
tunggu rapid cam ****,,(haaa,kan da kena senset,hak3)
pukul 5 abes klas
5.45 bas tak datang agy,,
da larr aku dk demam agy+panasss cm kt padang pasir(cewhh,cm aku pnah p sana,hek3)
semantara nk tunggu rapid yg tekemut-kemut tu agy pukul 6 lebey baru sampai umah..

esok nya plak
dew kem solat kt skuwl pkul 5.15 bru abes,,
petang tuww aku deww 2syen,
so aku minta balik awal sket kt ustazah,
seb bek larrr ustazah tuww baik+lembut+penyayang
sejuk mata memandang,hek3..

actually,2syen akaun ney baru jeww aku g daftar ariniey,,
tusyen neyy sume orang kata bagus,
i can say half of my class 2syen kt sini,
gtc(promot skett,hek3)
memang bagus larr dye ajar+kawan sebelah aku ajarr
aku memang ley paham larr..

drpd ckgu kt skuwl ajarr
papeh tahh
ley tdo,hak3..
jaat aku kutuk ckgu skuwl
tak pasal2 naty tak berkat,
tapi bleh la,
cewah terus puji,hak3..

pastuw aku rasa skunk ney aku nk demam balik,
pagi net aku tak g skuwl agyy,
larhhh da mama tak panggey(not my fault ryte,hak3)
tua2 bangka pun still tak ley bangun snirik,hak3..

jap g petang aku dew tusyen agy,time ney jelaww aku ley ngadap laptop aku,huhuwww..

doa2kan aku sembuh dri demam yg mendera ney+ada masa lapang agy nk uat blog..

tata!!!

2 Comments:

Blogger Rid said...

wow kesian
hm blaja,blaja jugak
keje,keje jugak
rehat jgn lupe.kesihatan kene jage :)

March 8, 2009 at 7:39 PM  
Blogger emo said...

thanxx 4 a lil cares,huhuw..

yarhh,really damn tired!!

April 12, 2009 at 4:32 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home