my little diary

stay if u like, leave if u hate~

My Photo
Name:
Location: Malaysia

lalalala~ proud to be me ;)

Wednesday, April 29, 2009

smbdy please wake me up!!!

please smbdy tell me it's not true,
tell me it juz a scary dream,
i dunt want it to happen n i neva though this thing will happen too,God,
it's smthing that i couldn't believe
smthing out of my mind..

mummy,
y should him..npew dy??dy da uat yunk terbaik..n terbagus..bleww ac peluk aril n ckap 'Slamat tinggal,Aril'..i was like shocked..OMG!!Shit!shit!shit!kenapa dy??this thing shouldn't happen in af..dluw zizi,skunk aril plak..OMG!!rasanya dy better than persembahan bdk2 pompuan mlm tuww.tah npeww sume ney jadi..ta peww wokkk,i will always support u from the back,in front kiri,kanan,hek3..ngada2 plak eyh,hek3 ; ]...tpi klaw mengikut peww yunk kuwhh rasa mayb gakss sbb neyy kuwtt..

  • wambut dy ta chomeyhh mlam tuw,hek3
  • maybe because of marsha n pengundi gal rasa tergugat,hek3..but 4 sure not me,k
  • undian disekat
  • pengundi dy tgk bola mlm tuw smpai lupa undi dy,hek3
rasa2 jew..tapi ta pa rezeki dy kt luar sedang menunggu..aiyeman ayat skema lak,hek3..whateva is it awokkkkkkk!!i will keep support u!!

2 Comments:

Blogger AbdulWaheeD said...

pest komen hikhik...
sian aril kajn ekekeke

May 1, 2009 at 4:03 PM  
Blogger emo said...

hak3,

ouwkayhh2,
fan aril juga yaaa?

June 17, 2009 at 5:39 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home